Program for NRK1
Program for NRK1
Der er en feil i programmoversik til NRK 1. Dagene er merket feil,feks i dag Onsdag er Torsdag osv, altså skal jeg se hva som er på tv Fredag må jeg trykke på Lørdag. Er vel derfor Nrk ikke vises i oversikten av dagens program..
Re: Program for NRK1
Jepp, så det jeg også...Aakeball wrote:Der er en feil i programmoversik til NRK 1. Dagene er merket feil,feks i dag Onsdag er Torsdag osv, altså skal jeg se hva som er på tv Fredag må jeg trykke på Lørdag. Er vel derfor Nrk ikke vises i oversikten av dagens program..
Det var en glitch med programmsidene til NRK, det er fikset der nå, og dagens oppdatering har rettet opp problemene...
Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
LCHSoft Inc
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Re: Program for NRK1
Knallbra service dette da...digg:)Lars wrote:Jepp, så det jeg også...Aakeball wrote:Der er en feil i programmoversik til NRK 1. Dagene er merket feil,feks i dag Onsdag er Torsdag osv, altså skal jeg se hva som er på tv Fredag må jeg trykke på Lørdag. Er vel derfor Nrk ikke vises i oversikten av dagens program..
Det var en glitch med programmsidene til NRK, det er fikset der nå, og dagens oppdatering har rettet opp problemene...
Lch