F.eks:
Hos Get så har dem en kanal: Star!/Showtime.
I tillegg så er dem enkeltvis også..
Samt NRK 3 / NRK Super...
Noen mulighet for å slå dem sammen?
Sammenslåing av kanaler
Re: Sammenslåing av kanaler
Per i i dag er det ikke det, og i utgangspunktet er det heller ikke ønskelig ut i fra hvordan dagens datafangst, vask og lagring gjøres.
Jeg skal likevel ta det med på lista over mulige forbedringer. En kunne tenke seg en løsning i klienten der kanaler kan merges, uavhengig av hvordan de samles inn. Altså utelukkende en visningssak i selve TVA.
Lch
Jeg skal likevel ta det med på lista over mulige forbedringer. En kunne tenke seg en løsning i klienten der kanaler kan merges, uavhengig av hvordan de samles inn. Altså utelukkende en visningssak i selve TVA.
Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
LCHSoft Inc
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Re: Sammenslåing av kanaler
Det burde da gå an å legge til to programmer, og 'merge' dem to - der den ene stopper etter ønsket klokkeslett, og den andre starter etter ønsket klokkeslett?Lars wrote:Per i i dag er det ikke det, og i utgangspunktet er det heller ikke ønskelig ut i fra hvordan dagens datafangst, vask og lagring gjøres.
Lch